Közlekedési tendencia: elektromos járművek. Kik szorgalmazzák? Szinte az összes kormány és autógyártó. Ürügy: a szén-dioxid kibocsátás csökkentésével megmenthető a bolygó. Rövidtávú cél: a belsőégésű motortok démonizálása és az elektromos dolgok elfogadtatása. Hosszútávú cél:
A terv:
A Cabal és az általa irányított kormányok a belsőégésű motorok kiszorítását és az elektromos járművek használatát erőltetik, de valójában nem ökológiai okokból. Ez csak ürügy. A cél az, hogy csupán néhány ember birtokolhassa azokat, a lakosság többi része pedig a tömegközlekedésre szoruljon. A többségnek ugyanis nemes egyszerűséggel nem futja rá.
Pontosan ezért próbálják betiltani az összes belsőégésű motort 2035-re. Bár néhány ország, mint például Németország, ellenáll, valószínűleg csupán csak az fog történni, hogy ők lesznek majd az utolsók, akik elfogadják vagy betartják a Cabal által előírt új normát.
Az elektromos autók túl drágák ahhoz, hogy a nagyközönség számára is könnyen elérhetőek legyenek. Csak a gazdagok engedhetik meg maguknak és az átlagos vagy szegényebb polgárok addig fognak ragaszkodni a belsőégésű járműveikhez, ameddig csak lehet. Nekik csakis a gyengébb minőségű elektromos kocsi jöhet szóba, ami persze nem fog sokáig kitartani és szinte lehetetlen lesz majd megjavítani, ha elromlik.
Bár az e-autónak működés közben nincs károsanyag kibocsátása, azért a felhasznált villamosenergiát valahol elő kell állítani. Ez az infrastruktúra pedig komoly visszaesésen megy keresztül, különösen Európában, ahol számos szén- és gázalapú erőművet kapcsolnak le, és emellett az atomerőművek szupertoxikus használatát szorgalmazzák.
Az atomerőművek sem termelnek annyi energiát, amennyit kellene, mivel ezek terraformáló erőművek és üresjáratban nem hatékonyak. A lakosság számára könnyen elérhető villamosenergia mennyiségét tovább korlátozza a többi alternatív áramtermelő forrás, mint például a szélenergia vagy a napenergia. Az általuk termelt minimális mennyiségű villamosenergia messze nem elegendő a valós igények kielégítésére. Költséghatékonyságuk nincs és ezek is csupán az agenda ürügyei. Mindezek mellett iszonyatosan sok madarat pusztítanak el, teljes populációkat veszélyeztetve.
A napenergia kétségtelenül hasznos lehet a világ egyes részein, de kis mértékben és háztartási célokra. Országos villamosenergia-hálózat léptékében mérve és a fosszilis tüzelőanyaggal működő áramtermelőknél azonban sokkal hatástalanabb.
Az akkumulátorok:
- Az akkumulátorok nagyon nehezek, így egy átlagos elektromos autó akár 30 százalékkal vagy annál is nehezebb, mint egy benzinüzemű.
- Egy autóbalesetben az ütközés sokkal erősebb, és így a baleset halálos kimenetelének esélye is megnő, különösen azok számára, akik a benzines autót vezetik, de az elektromos járműben ülők számára is.
- Bár az elektromos járművek akkumulátorai cserélhetők, ezek olyan drágák, hogy szinte költséghatékonyabb egy teljesen újat vásárolni.
- Történtek ugyan fejlesztések, de ezek nem elégségesek: Kínában például olyan rendszert vezettek be, ahol egy speciális állomáson kicserélik az akkumulátort egy új, teljesen feltöltöttre, mindössze annyi idő alatt, amennyi a hagyományos, benzines tankolás lenne. Ez a rendszer még nem terjedt el széles körben, így marad a töltőrendszer.
Az elektromos járművek:
- Hajlamosak kigyulladni, és ez egy nagyon erős kémiai, elektromos tűz, amelynek eloltásához rengeteg speciális tűzoltó vegyszerre van szükség, és ez szinte mindig a jármű teljes elvesztéséhez vezet.
- Rengeteg bejelentés érkezik spontán keletkezett tűzről, például amikor a jármű csak áll a garázsban és olyan háztartási tüzet okoz, amely nemcsak az autót, hanem az egész ingatlant elhamvasztja.
- Az ilyen jellegű tűzesetekben érintett járművek hajlamosak arra, hogy hetekkel vagy hónapokkal később újra fellángoljanak.
- A benzinüzemű járművekkel ellentétben az elektromos áramot nem lehet gazdaságosan és praktikusan tárolni, mint egy hordozható, benzinnel teli tartályt.
- Az elektromos járművek hatótávolsága soha nem éri el azt, amit a gyártó állít.
- A töltési idejük nagyon hosszú, ha egyáltalán találunk töltőállomást. Ez már eleve a lakosság önálló utazási képességének a korlátozása.
- Az elektromos járművek gyorsabbak lehetnek a benzineseknél az általuk termelt hatalmas nyomaték miatt, de ez nem jelenti azt, hogy jobbak.
- A belsőégésű motorral rendelkező autók futamidejének csupán harmadára képesek még a legjobb elektromos autók is.
- Szabadúszó szerelők nem egyszer számoltak be arról, hogy ezek az autók nemcsak speciális és rendkívül drága diagnosztikai szoftverektől és berendezésektől függenek, hanem azzal a szörnyű tulajdonságdal is rendelkeznek, hogy képesek áramütést okozni a karbantartóknak.
- Már most megfigyelhető azokban az ipari országokban, amelyekben szélesebb körben elterjedt az elektromos autó, hogy exponenciálisan nőtt a roncstelepeken rohadó, elektromos közlekedési eszközök száma. Kínában hektárnyi területeken hevernek a már használhatatlan, elektromos roncskocsik ezrei. A kiselejtezett járművek akkumulátoraiban lévő vegyi anyagok pedig bekerülnek a talajba, és súlyosan szennyezik azt.
- Az elektromos autógyártók ígérete, hogy az ilyen járművek ára hamarosan csökkenni fog és mindenki számára megfizethetővé válik: Ez egyszerűen lehetetlen a rendkívül magas gyártási költségek miatt.
- A lítium egyre drágább fém és egyre nehezebb hozzáférni.
- A bányászatot végző vállalatok számos jogsértést követnek el az emberi jogok ellen, mert éhbérért dolgoztatják az alkalmazottakat és a legtöbb esetben gyermekmunkát végeztetnek.
- Valójában tehát az elektromos jármű egy szuperdrága hardver, amit kevesen engedhetnek meg maguknak. Véges és nagyon rövid élettartamú, nem lehet költséghatékonyan megjavítani még a márkaszervizben sem és a környékbeli szerelők nagy eséllyel el sem vállalják.
- Hajlamosak arra, hogy széttörjenek, néha kettétörjenek a nagyobb közlekedési balesetekben.
A töltés:
- A háztartási konnektor nem kompatibilis velük, mivel sokkal több energiára van szükségük a töltéshez.
- Speciális áramfeltöltő berendezést igényelnek.
- Az infrastruktúra telepítése még a kormányok vagy vállalatok számára is rendkívül költséges beruházásnak számít.
- Az elektromos autók számára összességében kevés töltőállomás áll rendelkezésre.
- A feltöltés költsége legalább olyan drága, mint egy teljes tank benzin vagy gázolaj.
- Egy elektromos autó, teherautó, furgon, kisteherautó, motorkerékpár vagy hasonló elektromos áramot fogyaszt, miközben csak áll a kocsifelhajtón.
Hol van tehát az az ökológiai előny, amelyet az elektromos járművek nyújtanak az emberiség számára?
Végeredményben annyit tesznek, hogy még több ökoszisztémát pusztítanak el és szennyezik a Földet. És ami még rosszabb: hozzájárulnak a bolygó középosztálybeli és szegényebb polgárainak a már amúgy is károsodott családi gazdaságának tönkretételéhez.
De a legnagyobb probléma: arra használják őket, hogy az emberi népesség nagy részét saját személygépkocsi nélkül hagyják, ezzel még inkább függővé téve őket a rendszertől.
- Ha a kormányzat úgy akarná, egyszerűen lekapcsolhatná az elektromos hálózatot, így több ezer elektromos járművet hagyhatna működésképtelenül.
- A digitális rendszertől függenek és a világhálóra vannak kötve. A kormány az interneten keresztül is lekapcsolhatja bármelyik elektromos járművet, vagy épp korlátozhatja az általuk ellenőrizni kívánt állampolgár mozgásterét. És ezt megtehetik bárkivel, aki nem felel meg zsarnoki intézkedéseiknek és előírásaiknak, tehát bárkivel, akit nemkívánatosnak nyilvánítanak.
Az elektromos járművek rákényszerítése a lakosságra az ökológiát ürügyként használva csak egy újabb ellenőrzési program.
A benzinmotorok nem jelentenek különösebb problémát a Föld számára. Az elektromos járművek sokkal veszélyesebbek és sokkal több kárt okoznak a bolygónak. Az úgynevezett fosszilis üzemanyagok egyáltalán nem fosszilisek. A kőolaj vagy nyersolaj olyan ásványi anyag, amely a földkéregben keletkezik, és folyamatosan megújul. Nincs belőle hiány!
A Földön, ebben az időben, amikor a Cabal irányít, az elektromos járművek nem a helyes, nem az ökológiai út.
Forrás:
https://www.youtube.com/watch?v=LEwbUI60STU
Eddig tartott az idézet, szabadabb és ezúttal hanyagabb fordításban (bocsi, de volt két percem január 31-ből) és némileg lerövidítve az eredeti szöveget. Minden részletet jól látnak? Lehet, hogy nem, de ha már egy olyan is van benne, ami nemcsak hihető, hanem elgondolkodtató, akkor már megérte megosztani.
Személy szerint azért rengeteg közös pontot vélek felfedezni a 15 perces városos bejegyzésben írt dolgokkal, azaz a David Icke-féle vonallal. A slussz poént meg sem merem említeni, de ha leesett valakinek, nyugodtan írja meg…
Vélemény, hozzászólás?